Toodete valik
ARCON GROUP OÜ tooteid saab osta külastades www.hügi.ee
Tooteid saab lisada ostukorvi nii nimekirjas kui ka toote üksikasjade vaates
Ostukorv asub menüüribal ja kuvab ka tellimuse kogumaksumuse (ei sisalda saatmistasu ja käibemaksu). Pärast toodete valimist tuleb minna ostukorvi vaatesse, klõpsates ostukorvi lingil.
Ostukorv
Hindade nägemiseks peate olema registreeritud ettevõttena ja olema kinnitatud Hügi administraatori poolt. Ostukorvis on näha kõik valitud tooted, mille hinnad on ilma käibemaksu ja saatmiskuludeta.
Tellimuse vormistamine
Tellimuse täitmiseks on vaja sisestada isiku- ja ettevõtte andmed vormil
Ettevõttena tellides peab ettevõtte esindaja sisestama: Eesnimi, Perekonnanimi, registreerimisnumber, kontakttelefon, kontakttelefon ja täieliku tarneaadressiga riik.
Kui teie hulgitellimus on täielikult moodustunud, valige tarneviis. Valik number üks – pealevõtmine, valik number kaks – HÜGI esindajate arvutused tarne kohta, seejärel saatke taotlus.
Valmispakkumisega (koos käibemaksu ja kohaletoimetamise tasuga) võtab Hügi Teiega ühendust 1-5 tööpäeva jooksul.
Toodete kohaletoimetamine ja selle tingimused
Tellimuse eest tasumine
Tellimuse esitamine
Pärast HÜGI ostuettepaneku saamist on maksetähtaeg 3 päeva
Kaup saadetakse saajale AINULT pärast tellimuse ja kohaletoimetamise eest täielikku tasumist
ARCON GROUP OÜ võtab vastu otsemakse SEB pangakontole:
ARCON GROUP OÜ EE901010220264216222
Kui me ei saa tellitud kaupa tarnida laoseisu lõppemisel või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tasutud raha (koos saatmiskuluga) tagastatakse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates teate saamisest.
Puudusega kaubad
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis olid olemas juba üleandmise ajal ja mis ilmnevad kahe aasta jooksul alates kauba ostjale üleandmisest. Esimese tarneaasta jooksul eeldatakse, et defekt oli tarne ajal olemas. See on e-pood, mis vastutab vastupidise tõendamise eest.
Ostjal on õigus pöörduda puuduse ilmnemisel hiljemalt kahe kuu jooksul e-poe poole e-posti aadressil shop@hügi.ee
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis tekivad pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui e-poest ostetud kaubal on defekte, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood defektse kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada või asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga seotud maksed.
Veebipood vastab tarbija kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Tühistamine ja tagastamine
Tellimuse tühistamise ja tagastamise palve saatke e-posti aadressile shop@hügi.ee.
Teil on õigus tellimus tühistada ja raha tagasi saada, kui tooted ei ole meie laost lahkunud / ei ole kohaletoimetamiseks väljastatud.
Müüja poolt vastavalt käesolevatele tingimustele tehtud tagasimaksed tehakse 7 tööpäeva jooksul alates tellimuses märgitud tarnekuupäevast. Tagasimaksed tehakse ostja arvelduskontole, millelt tellimus tasuti.
Veebipood kinnitab Ostjale taganemisteate kättesaamist e-posti teel.
Ostja saab pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidluste lahendamise platvormi poole.
Müüjal on õigus keelduda kauba müümisest olukorras, kus tehnilise vea tõttu on e-poes pakutava toote hind muutunud/muutunud ebamõistlikult odavaks võrreldes vastava toote tavapärase turuhinnaga (hinnaviga), kauba kohta puudub selgesõnaline teave, et tegemist on kaubale kehtestatud erihinnaga ja kaupa ei ole Ostjale üle antud. Müüjal on õigus sellisest tehingust taganeda 3 tööpäeva jooksul alates hinnaveaga tehtud tehingust teadasaamisest, esitades Ostjale vastavasisulist kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis avalduse. Kõik maksed tehakse Ostja arvelduskontole, millelt kauba eest tasuti.
Hügi.ee e-poest ostu sooritades saab klient valida sobiva tarneviisi, milleks on:
– Kauba kättesaamine meie laost aadressil Laki 9a (Laures Shop)
– Eesti piires DPD kuller; Euroopas DPD.
– Muu maailmaga taotluse korral.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse saamist on ostjal õigus e-poega sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
(Olenevalt tootest ei pruugi ostjal olla taganemisõigust; sellisel juhul tuleb vastavad tooted ja teenused loetleda ning need peavad vastama seadustele.)
Taganemisõigust ei kohaldata, kui ostja on juriidiline isik.
14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi te tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui see on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise tagamiseks samal viisil, nagu teil oleks lubatud kaupa testida tegelikus kaupluses.
Kui kaupa on kasutatud muul eesmärgil, kui on vaja kauba olemuse, omaduste ja toimimise tagamiseks, või kui esineb kasutus- või kulumisjälgi, on e-poel õigus vähendada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada taganemisavaldus e-posti aadressile shop@hügi.ee (see ei ole konkreetne vorm, kirjutage meile ja e-postile, milles kirjeldate oma küsimust, ning märkige tellimuse number) 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Ostja kannab kauba tagastamise kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on asjaolu, et tagastatav toode ei vasta tellimusele (nt. vale või defektne toode).
Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest arvates või esitama tõendid selle kohta, et ta andis kauba vedajale üle eelnimetatud tähtaja jooksul. Ostja tasub HÜGI lattu üleandmise eest.
Tagastatud kauba kättesaamisel tagastab veebipood ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast kõik ostjalt lepingu alusel saadud maksed.
Veebipoel on õigus keelduda tagasimakse tegemisest kuni tagastatava kauba kättesaamiseni või kuni ostja on esitanud tõendi toodete tagastamise kohta, olenevalt sellest, kumb toimub enne.
Kui ostja on selgelt valinud e-poe poolt pakutavast odavaimast tavalisest saatmisviisist erineva saatmisviisi, ei ole kauplus kohustatud hüvitama tavalist saatmiskulu ületavat maksumust.
Veebipoel on õigus taganeda müügist ja nõuda kauba tagastamist ostja poolt, kui kauba märgitud hind veebipoes on vea tõttu oluliselt madalam kauba turuhinnast.
Kaupade korjamine poest
Kaup väljastatakse esinduslao lahtiolekuaegadel.
Lattu saab tulla pärast ostu sooritamist järgmisel kalendripäeval.
Kaup väljastatakse kliendile isikut tõendava dokumendi (ID-kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel.
Klienti teavitatakse saabunud saadetisest ja saadetise asukohast SMS-i teel.
hügi.ee ei vastuta kliendile tekitatud kahju eest, kui müüjast mitteolenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud pakiautomaadi unikaalse koodi ja kaup on selle koodi alusel kätte saadud.
Isikuandmete otsene turustamine ja töötlemine
Veebipood kasutab ostja sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ja ostjale kauba saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenuse osutajale kauba kohaletoimetamiseks.
Veebipood saadab uudiskirjad ja pakkumised ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on avaldanud soovi neid saada, sisestades veebilehele oma e-posti aadressi ja märkides soovi saada otsepostitust.
Ostjal on võimalik igal ajal loobuda oma e-posti aadressile saadetud pakkumistest ja uudiskirjadest, teatades sellest meile e-posti teel või järgides pakkumist sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.
“ArCon Group OÜ on vastutav isikuandmete töötleja, ArCon Group OÜ edastab maksete tegemiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale”.
Kauba vastuvõtmine kulleriga Euroopa piires
DPD Kulleriga tarnitud kaup toimetatakse kliendi määratud aadressile 2-25 tööpäeva jooksul alates ostu sooritamisest, esmaspäevast reedeni kella 9.00-st kuni kella 9.00-ni. Klient saab valida sobiva aja saadetise kättesaamiseks (9:00-17:00 või 17:00-21:00 või 9:00-21:00) ning tellida kauba tööle või koju.
Tarnepäeva hommikul saab klient paki saabumise kohta infot SMS-i teel. Kuller helistab kliendile enne paki kohaletoimetamist. Vastavalt kliendi soovile on võimalik saadetis ilma lisatasuta ümber suunata sobivasse pakiautomaati. Saadetis antakse kliendile üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse kliendile SMS-iga.
Klient peab tagama kauba kättesaamise kokkulepitud ajal ja aadressil. Kui klient ei ole kauba saabumisel kättesaadav, toimetab kuller paki tagasi DPD terminali. Kui pakett jõuab terminali tagasi, saadab süsteem kliendile SMS-i. Seejärel on kliendil võimalus leppida DPD klienditeenindusega kokku uus aeg, mil kuller peab tegema järgmise tarnekatse.
Kohaletoimetamine ülejäänud maailma (kogu teave taotluse kohta)
Vaidluste lahendamine
Kõik ostja kaebused e-poe kohta tuleb saata e-posti aadressile shop@hügi.ee
Kui ostjal ja e-poel ei ole võimalik vaidlust kokkuleppe teel lahendada, võib ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahelisest lepingust tulenevaid vaidlusi. Vaidluste lahendamine tarbijavaidluste komisjonis on ostjale tasuta.
Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu vaidluste lahendamise organite poole.